معرفی کامل صرافی تبدیل

معرفی کامل صرافی تبدیل


صرافی ارز دیجیتال تبدیل، یک پلتفرم معامله است که کاربران می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت در آن، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین بپردازند و دارایی خود را در کیف پول اختصاصی خود مدیریت کنند. هدف تبدیل آن بوده که کاربران ایرانی بتوانند در کمال راحتی و امنیت، و بدون واسطه، با یکدیگر به معامله بپردازند. تبدیل با پشتیبانی از بیشترین تنوع رمزارز در بازار معاملاتی ایران و ارائه‌‌ی ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای، قصد دارد نیاز کاربران ایرانی را مرتفع سازد تا دیگر دشواری‌های صرافی‌های خارجی و محدودیت‌ها خلاص را نداشته باشند. 

تبدیل در یک نگاه

تاریخ تاسیس صرافی: ۱۴۰۰

کارمزد معاملات بر پایه‌ی ریال: به صورت پله‌ای 0.15 تا 0.40 درصد از هر معامله

کارمزد معاملات بر پایه‌ی تتر: به صورت ثابت 0.2 درصد از هر معامله

تعداد رمزارزهای ارائه شده: ۱۲۰

وب‌سایت رسمی: https://tabdeal.org/

اهداف تبدیل

تبدیل یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی متشکل از بازار OTC و P2P است. تبدیل علاوه بر چشم‌انداز پاسخ به نیازهای سرمایه‌گذاری افراد با هر سطح و دانشی به منظور حفظ ارزش سرمایه‌ی آن‌ها، اهداف خود را این گونه بیان می‌کند؛ 

«تحول یک صنعت کار ساده‌ای نیست؛ اما وعده‌ی ما این است که همیشه در حال رشد و یادگیری خواهیم بود و پای رفع تمامی نیازها و دغدغه‌های مالی خانواده‌ی تبدیل ایستاده‌ایم.»

با توجه به این توضیحات، می‌توان گفت هدف تبدیل فراتر از یک صرافی ارز دیجیتال معمولی است.

شروع داستان تبدیل

به گفته‌ی بنیانگذاران این صرافی، تبدیل برای تحقق یک رویا تشکیل شده است. رویای ساختن دنیایی که که در آن هر فردی بتواند فارغ از دغدغه‌های مالی، مشغول کاری باشد که واقعا به آن علاقه‌مند است بدون این که نگران از دست رفتن دارایی یا حفظ و افزایش ارزش پس انداز خود باشد. برای حل این دغدغه گروه تبدیل با هدف طراحی و توسعه ربات‌های معاملات الگوریتمی بر پایه هوش مصنوعی بر روی ارزهای دیجیتال تشکیل شد و نتیجه‌ی کار نیز بسیار موفقیت‌آمیز بود.

صرافی تبدیل از سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خودش را شروع کرده است. با توجه به مطالبی که در صفحه داستان شکل‌گیری این صرافی بیان شده، دغدغه اصلی شکل‌گیری تبدیل این است که افراد دغدغه پس انداز نداشته باشند و نگران حفظ ارزش پول خود نباشند.

بنیانگذاران تبدیل

  • مسعود ملک‌محمدی: هم بنیان‌گذار و مدیرعامل تبدیل

مسعود ملک‌محمدی، مدیرعامل و بنیان‌گذار «تبدیل»، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران است. اواخر دوره‌ی تحصیل خود، پس از آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی، به این حوزه علاقه‌مند شده و به مرور فعالیت در حوزه بورس را آغاز کرد. پس از کسب تجربه به عنوان مدیر تحلیل یک کارگزاری، تصمیم گرفت در این زمینه ادامه تحصیل داده و بنابراین به ایتالیا مهاجرت کرد. در ایتالیا دوره ارشد فاینانس را به اتمام رساند و در سال ۹۴ به ایران بازگشت. با توجه به علاقه‌ای که به صنعت فناوری‌های نوین مالی (فین تک) داشت، به کمک چند تن از دوستان خود، در بهار ۱۴۰۰ صرافی تبدیل را راه‌اندازی نمود.

  • امیررضا فتحی: هم بنیان‌گذار

امیررضا فتحی هم بنیان‌گذار «تبدیل» دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه صنعتی شریف درس خوانده­ و سابقه‌ی فعالیت بالایی در حوزه‌ی آی‌سی‌تی دارد. فتحی بر این باور که ارز دیجیتال به عنوان یک نوع تکنولوژی وارد دنیای امروزمان شده و کم کم کاربردهایش در زندگی مردم بیشتر خواهد شد، در راه‌اندازی صرافی تبدیل نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

  • حسن فراهانی: هم بنیان‌گذار

از دیگر بنیان‌گذاران صرافی تبدیل می‌توان به حسن فراهانی اشاره کرد که در مدیریت بخش تحلیلی کارگزاری‌های بورسی و شرکت‌های سبدگردانی تا استارت آپ های بزرگ تکنولوژی در ایران سابقه‌ی فعالیت دارد و سال‌هاست که به صورت حرفه‌ای در بورس و حوزه ارزهای دیجیتال فعال است.

تیم توسعه تبدیل

تیم «تبدیل» مجموعه‌ای از متخصصین با تجربه در حوزه‌ی مالی، سرمایه گذاری و تکنولوژی است که در تلاشند تا با ترکیب تکنولوژی و علم مالی،‌ ابرازهایی ساده، کارآمد و تخصصی در اختیار کاربران خود قرار دهند تا افراد، با هر سطح دانش و تجربه ای بتوانند دغدغه‌هایشان را در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری و حفظ و افزایش ارزش پس انداز خود رفع کنند.

پشتیبانی تبدیل

تبدیل امکان پشتیبانی را هم از طریق چت آنلاین و هم از طریق تماس تلفنی فراهم کرده است. میانگین مدت زمان انتظاری که به طور معمول یک کاربر باید طی کند تا با کارشناسان تبدیل مکالمه‌ای داشته باشد، حدودا ۱ الی ۲ دقیقه است. ساعت کار پشتیبانی تبدیل نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، در روزهای کاری هفته، (شنبه تا چهارشنبه) است.

اطلاعات شرکتی صرافی تبدیل

نام رسمی صرافی تبدیل، شرکت «پیشگامان عصر نوین شریف» است. صرافی تبدیل یک شرکت دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، با شماره ثبتی ۵۷۶۱۵۷ و سهامی خاص است. مسعود ملک محمدی بیدهندی به عنوان رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و امضادار این شرکت در وب‌سایت روزنامه رسمی ثبت شده است.

خدمات تبدیل

  • راهنمای صفر تا صد مراحل استفاده
  • آکادمی تبدیل برای دو سطح آموزشی مبتدی و پیشرفته به همراه کانال تحلیلی
  • مستندات API
  • سیستم کسب درآمد یا ریفرال
  • امکان تعیین حد ضرر (استاپ لاس) و OCO که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند ریسک معاملات خود را محدود کنند.
  • امکان استفاده از ربات تریدر تبدیل برای انجام معاملات اتوماتیک در بستر تبدیل
  • این صرافی در صفحه اینستاگرام خود تحلیل ارزهای دیجیتال مختلف را به طور روزانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • صرافی تبدیل یک کانال تلگرام سیگنال دهی خرید و فروش دارد که نشان از پویایی این مجموعه دارد.

امنیت صرافی تبدیل

این صرافی از روش های تایید دو مرحله ای استفاده می کند که امنیت حساب کاربری شما را افزایش می دهد ولی اطلاعاتی از توان و تخصص فنی تیم برای امنیت سایت، نداریم. تا امروز هم نقطه ضعفی از این صرافی گزارش نشده است. از جمله مواردی که می‌توان به امنیت و ایمنی این صرافی اشاره کرد عبارت است از:

  • کنترل اتوماتیک مطابقت آدرس ولت و شبکه انتقال ارز
  • سیستم احراز هویت دقیق و سریع

مزایا و معایب تبدیل

  • رابط کاربری: در نگاه اول، رابط کاربری صرافی تبدیل از استاندارد های کافی برخوردار است. داشبورد حساب کاربری در این پلتفرم اطلاعات پایه ای مفیدی را در اختیار قرار می‌دهد و همچنین دسترسی به کیف پول، سفارش ها و تاریخچه ها هم از منوی سمت راست و هم از منوی بالا در حساب کاربری امکان‌پذیر است. همچنین امکان رفرال و دسترسی به تنظیمات نیز در این منو مشاهده می‌شود.
  • احراز هویت سریع: احراز هویت در تبدیل به آسانی و با سرعت انجام می‌شود. به گفته صرافی تبدیل، احراز هویت تا ۷۲ ساعت ممکن است طول بکشد اما به تجربه ما این روند کمتر از ۲۴ ساعت طول کشید. روند احراز هویت در این صرافی آسان‌تر از دیگر صرافی های ایرانی بود که تا به اینجا بررسی کردیم. برای مثال شما در صرافی های دیگر علاوه بر عکس سلفی به علاوه‌ی دست‌نوشته و کارت ملی باید یک عکس دیگر از کارت بانکی خود را بارگذاری کنید؛ اما در تبدیل صرفا همان یک عکس کفایت می‌کند.
  • پشتیبانی سریع: تیم پشتیبانی تبدیل از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی، در دسترس هستند و راهنمایی‌های لازم جهت استفاده از خدمات سایت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاربران ارائه می‌دهند.

معایب صرافی تبدیل

  • یکی از معایب این صرافی پیچیدگی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در تبدیل است.
  • فقدان امکانات پیشرفته تریدینگ مانند معاملات فیوچرز و مارجین

اطلاعات تماس تبدیل

شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۹۱۰۰۴۴۰۹

ایمیل: info@tabdeal.org

آدرس دفتر مرکزی: تهران، کارخانه نوآوری آزادی، شرکت «پیشگامان عصر نوین شریف»

شبکه‌های اجتماعی تبدیل

صرافی تبدیل به شکل فعالی در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد و هزینه مناسبی برای بازاریابی و مارکتینگ خود صرف می‌کند که می‌تواند نشانه‌ای از برنامه‌های بلند مدت این مجموعه باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها و دیگر موارد مربوط به این مجموعه می‌توانید راه‌های ارتباطی صرافی تبدیل در زیر را دنبال کنید:

کانال تلگرام: tabdealplatform

لینکدین: tabdealplatform

اینستاگرام: tabdealplatform

توییتر: tabdealplatform

آپارات: tabdealplatform

اپلیکیشن تبدیل

نصب اپلیکیشن اندروید:

کافه‌بازار

مایکت

گوگل‌پلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *